Bez zbytečných řečí rovnou k (vašemu) cíli, kterým je přesvědčit – a prodat. Moje texty stojí na jasně popsaných a přehledných benefitech pro klienta, a na titulcích, které jen tak z hlavy nedostane.
Klient se během vteřin zorientuje ve sdělení i nabídce. Ví, co mu vaše služba, produkt nebo projekt přinese. A dostane správné argumenty, aby přesvědčil sám sebe i svoje okolí, že právě vaše nabídka je ta pravá.
Na webu nebo v aplikaci vedu uživatele nejkratší cestou k jejich cílům bez toho, aby se na cestě ztratili. Smyslem je uživateli pomoci a navést ho tak, aby věděl, co a proč dělá, a aby měl během celého procesu minimum otázek (ideálně žádnou).
UX copy je na rozdíl od marketingového copy krátké, úderné, jednoznačné, ale vždy zároveň lidské. I na minimálním prostoru vždy respektuje tone-of-voice a ducha vašeho brandu.
Potřebujete kompletně překopat web? Hledáte BIG IDEA pro kampaň, se kterou budou vaši zákazníci souznět? Nebo „jen“ slogan, který rozvine a přiblíží veřejnosti vaši značku? Prochází vaše firma nebo značka transformací a je třeba redefinovat její příští tvář a hlas?
Anebo chcete udělat pořádný rozruch ve veřejném prostoru, hmotném či digitálním, pomocí guerilla kampaně, o které budou média psát za vás?
Stačí říct a společně to vymyslíme. Jeden takový nápad obletěl doslova celý svět.
Chyby bývají v reklamě a marketingu drahé. Máte nápad nebo záměr, ale nejste si jisti, jestli to bude fungovat? Pojďme to probrat – někdy stačí jen krátký rozhovor nad dobře definovaným problémem, a máte jasno.
Přináším pohled zvenčí, nezatížený historií práce pro vaši firmu. Na rozdíl od interních lidí upřímně posoudím vaše reklamní, marketingové nebo textařské plány.
Vy tak budete přesně vědět, co a proč děláte. A v nejhorším si ušetříte ztracený čas, bolení hlavy… a často i velké peníze.