Bez zbytečných řečí rovnou k (vašemu) cíli, kterým je přesvědčit – a prodat. Moje texty stojí na jasně popsaných a přehledných benefitech pro klienta, a na titulcích, které jen tak z hlavy nedostane.
Klient se během vteřin zorientuje ve sdělení i nabídce. Ví, co mu vaše služba, produkt nebo projekt přinese. A dostane správné argumenty, aby přesvědčil sám sebe i svoje okolí, že právě vaše nabídka je ta pravá.
Na webu nebo v aplikaci vedu uživatele nejkratší cestou k jejich cílům bez toho, aby se na cestě ztratili. Smyslem je uživateli pomoci a navést ho tak, aby věděl, co a proč dělá, a aby měl během celého procesu minimum otázek (ideálně žádnou).
UX copy je na rozdíl od marketingového copy krátké, úderné, jednoznačné, ale vždy zároveň lidské. I na minimálním prostoru vždy respektuje tone-of-voice a ducha vašeho brandu.
Potřebujete kompletně překopat web? Hledáte BIG IDEA pro kampaň, se kterou budou vaši zákazníci souznět? Nebo „jen“ slogan, který rozvine a přiblíží veřejnosti vaši značku? Prochází vaše firma nebo značka transformací a je třeba redefinovat její příští tvář a hlas?
Anebo chcete udělat pořádný rozruch ve veřejném prostoru, hmotném či digitálním, pomocí guerilla kampaně, o které budou média psát za vás?
Stačí říct a společně to vymyslíme. Jeden takový nápad obletěl doslova celý svět.
Chyby bývají v reklamě a marketingu drahé. Máte nápad nebo záměr, ale nejste si jisti, jestli to bude psychologicky správně fungovat?
Pojďme to probrat – někdy stačí krátký rozhovor nad dobře definovaným problémem, a přesně víte, co a proč děláte.
Přináším upřímný pohled zvenčí, nezatížený historií práce pro vaši firmu, zákazníky nebo B2B klienty.
A pokud chcete, rovnou v tandemu s mým dvorním grafikem.
Napište mi přes formulář nebo na email vojta.u@email.cz anebo rovnou zavolejte (na zmeškané hovory volám zpět).
Domluvíme termín první schůzky, který bude oboum vyhovovat.
Sejdeme se (osobně nebo online) a do 30 minut nezávazně probereme, co je potřeba: co potřebujete, timing, cílovku, situaci na trhu, konkurenci, způsob dodávání mých výstupů a další procesní věci, případnou spolupráci s dalšími dodavateli (grafika, SEO, vývoj), jak budete podávat zpětnou vazbu, odhadneme cenu za projekt, domluvíme podpis NDA… a cokoli důležitého vás napadne.
Pokud všechno půjde dobře…
… vzájemně si pošleme zadání (vy) a první fakturu (já). Ta slouží jako záloha a důkaz, že o spolupráci máte zájem. Obvykle dělá asi 20 % z celkové ceny.
Jakmile mi peníze přistanou na účtu, stali jste se mým klientem a já pro vás začínám pracovat.
Během spolupráce se můžeme (ale nemusíme) průběžně potkávat nad zpětnou vazbou (od vás) nebo upřesňujícími dotazy (ode mě).
Po dodání finálních výstupů máte 1 kolo připomínek v ceně, za případné další vícepráce normálně platíte.
Pošlu fakturu na zbytek domluvené částky (mínus záloha).
Jestli budeme na konci spolupráce oba spokojeni, můžeme (ale nemusíme) z ní vytvořit obsah na sociální sítě.
A pokud budete chtít, můžeme si na to třeba i „naživo“ přiťuknout.