Schválně – znáte experta, který obsáhne celý tenhle „nákupní seznam“ témat?
Telekomunikace, telefony, tarify. Sportovní vybavení. Sportovní sázení. Bankování. HR nábor. Pojištění. IT produkty. Potravinové doplňky. Auto-moto. Pronájem služeb australského barmana. UX. Domácí mazlíčci. Zubní ordinace. Kryptoměny. Domácí kino. Pěstounská péče. Jak dostat lidi do lidického památníku. Právní služby. Fitness. Letenky, zájezdy, dovolené. Osobní a firemní branding. Realitní služby. Podílové fondy. Made-to-measure salon. Sýry. Wellness. Beauty kosmetika. Festivaly. B2B platformy. Kafe, pivo, limo, čaj, rum…
Jestli znáte dobrého copywritera – bum!, to bude on (nebo ona).
Tedy pokud je v jádru salesman: umí používat základní lidskou psychologii. Pak prodá komukoli cokoli. Na konkrétním produktu nebo službě přitom nezáleží.
Obchodníci to dělají tváří v tvář, copywriteři skrze text a konkrétní médium.
Samozřejmě s pomocí klienta – ten je skutečným expertem na „svůj“ výsek reality. Zprostředkujte svou expertízu copywriterovi, a on dá lidem důvody (racionální i emocionální), aby chtěli kupovat. Easy.
Fajn den!
PS: Pokud NEZNÁTE dobrého copywritera, ozvěte se.