JAK JSEM SI (ZASE) NEVYDĚLAL NA NOVÉ AUTO
Jako každý rok na konci března, i letos mi z nakladatelství Grada poslali přehled prodejů Manuálu copywritingu.
A taky výzvu k vystavení faktury za autorské honoráře za 2023.
Kolik to bylo? Na nové auto to ani zdaleka nestačí, ale jako příspěvek na nové pneu (na staré auto) to potěší.
Manuál copywritingu za 4 roky na dřevěných i digitálních pultech nakladatelství Grada nasbíral k 31. 12. 2023 celkem…
… 1 678 prodaných kusů.
(Jestli i díky vám, co tohle teď čtete, tak děkuju!)
Fakt mi to dělá radost.
Zároveň si říkám: je to hodně? Nebo málo?
Nevím.
Tak určitě je to lepší než 1 677 prodaných kusů.
A mnohem, mnohem lepší než třeba 713 kusů.
Ano, chtěl jsem, aby se tohle úzkoprofilové dílko četlo jako detektivka, ale zase nejsem žádnej Nesbo, žejo.
Takže to sem prdnu a půjdu dělat něco, co vynáší přeci jen víc, než psát o copy – a sice psát copy.
Link na Manuál najdete tady, protože jeden nikdy neví a 1 679 je víc než 1 678. Kusů. Prodaných.
Třeba i díky vám, co tohle teď čtete?
Uvidíme.
Fajn dny!