Blog

Vojtovy články o copywritingu

Praktické rady, tipy, triky a tuny zkušeností z první linie

Jak na HEADLINE: 4 tipy, jak zaujmout hned první větou

3 základní předpoklady úspěchu každé marketingové komunikace nebo reklamy? Zaujmout pozornost. Zaujmout pozornost. Zaujmout pozornost. Je asi jasné, že pokud se to nepovede, promarnili jste šanci říct klientům (včetně potenciálních), co máte [...]
přečíst

Copywriter: IN-TIME EXPERT

Schválně – znáte experta, který obsáhne celý tenhle „nákupní seznam“ témat? Telekomunikace, telefony, tarify. Sportovní vybavení. Sportovní sázení. Bankování. HR nábor. Pojištění. IT produkty. Potravinové doplňky. Auto-moto. Pronájem služeb australského [...]
přečíst

Hlášky, claimy a DVACET DEKA nostalgie

Autorství hlášky, co zlidoví a spontánně začne žít vlastním životem, je asi nejvíc, co se copywriterovi může podařit. Doslova se tak propíše do obecné kultury. Nebudu vám lhát, mě zatím [...]
přečíst

Psal mi kámoš…

PSAL MI KÁMOŠ: „Hele, měl bys tam headline na vinotéku?“ No, neměl. Bez jasného a konkrétního zadání (jeho dotaz ho „pokryl“ celé) nezvednu prst. Ze zásady. Tady jsou důvody: · [...]
přečíst

Jak učinit nabídku NEODOLATELNOU

Vychválili jste mi produkt nebo službu. Úplně vidím stav „po“, tedy jak mi zlepší život a jaké benefity mi přinese. Nabídka je v mých očích férová, záruka jasná, cena vypadá [...]
přečíst

Kontaktujte mě

Vojtěch Untermüller
Pod lipami 2563/29
Praha 3 130 00

IČO: 71620915
DIČ: CZ7806250144
GDPR