Specializuju se na finance a bankovnictví; IT, data a technologie; HR a nábor.
S dobrým zadáním ale dokážu psát – a prodat – téměř cokoli. (Důkazy mám.)
Textuju weby i aplikace, navrhuju kampaně nebo píšu články, které otevírají srdce a peněženky (v tomto pořadí).
Prvních 10 let v oboru jsem strávil v předních pražských reklamních agenturách (McCann, Leo Burnett, DDB, Kaspen, WMC Grey aj.).
Kromě nezbytné dávky talentu jsem měl štěstí na lidi a příležitosti. Řemeslo jsem se učil od nejlepších lidí v oboru.
Díky zázemí světových síťových agentur (a skvělým spolupracovníkům) jsem posbíral celkem 12 cen z prestižních světových reklamních festivalů. V ČR mě oborové jury dvakrát zvolily copywriterem roku.
Mám bohaté zkušenosti s prací pro extrémně náročné, korporátní klienty (např. Vodafone nebo KB) střední a malé soukromé firmy i podnikavé jednotlivce.
Občas se nechám přemluvit i na nějaké to firemní školení copywritingu.
20+ let zkušeností jsem sepsal v praktickém Manuálu copywritingu (Grada 2019).
Máte pocit, že bych mohl pomoci i vám? Ozvěte se.
(Předtím si mě můžete oťuknout přes můj Linked In profil.)
+