COPYWRITER-ZAČÁTEČNÍK PÍŠE TAK…
… aby POTĚŠIL své KLIENTY a snáz jim prodal své výstupy. Předpokládá, že pokud se jeho výstupy klientům „líbí“, automaticky fungují v praxi. (Přiznávám, že to byl před 17 lety i můj případ.)
Zato ostřílený vlčák „na lovu“ konverzí píše tak, aby PRODAL ZÁKAZNÍKŮM svých klientů. Na potěšení klienta-zadavatele se přitom nijak zvlášť neohlíží.
Přesto je to přesně tenhle mindset, díky němuž pracuje v jeho nejlepším zájmu.
Klient totiž není cílovka. Proto je jeho „líbí/nelíbí“ pro úspěch komunikace irelevantní.
Znovu: Jsou to zákazníci vašich klientů, pro které píšete. Jejich svět, úhel pohledu, nevědomost, nedůvěra, potřeby, sny, strachy, ambice ať vás při práci vedou – ne klientovy představy o tom, „jak by to mělo být“.
Pokud ale máte štěstí na klienty, kteří tohle chápou, tvoříte neporazitelný tým: Vy jako #copywriter máte schopnosti, expertízu a arzenál prověřených postupů, #klient je zlatý důl na informace, které vám pomůžou dostat se do hlavy, srdcí a peněženek zákazníků (v tomto pořadí).
Osobně to štěstí mám, za což DĚKUJU.
Je-li to ve vašem případě jinak, třeba vám tento text poslouží jako „potrava“ k zamyšlení, podle jakých RELEVANTNÍCH kritérií nechat hodnotit vaši práci.
Pro mě jsou to KONVERZE.
Fajn den!