PSAL MI KÁMOŠ:
„Hele, měl bys tam headline na vinotéku?“
No, neměl.
Bez jasného a konkrétního zadání (jeho dotaz ho „pokryl“ celé) nezvednu prst. Ze zásady.
Tady jsou důvody:
· Kvalita zadání (briefu) úměrně ovlivní kvalitu výstupu (a já si nemůžu dovolit doručovat nesmysly)
· Ani my copywriteři nemáme křišťálovou kouli a nevidíme do situace, kontextu, cílů, problémů a procesů našich klientů
· Píšeme texty a vymýšlíme komunikační koncepty a strategie ne pro vás, ale pro vaše zákazníky. Bez vás, klientů, a vašeho know-how a zkušeností se nemáme jak dostat do jejich světa, hlav, srdcí…
… dokud nám to neřeknete. Nevysvětlíte. Nezasvětíte nás.
Jen pak můžeme dělat svou práci: vymyslet a neodolatelně, uvěřitelně a relevantně popsat, co vaše cílovka potřebuje slyšet, aby nakoupila u vás a ne u konkurence.
Pak pohneme srdci, mozky i peněženkami (v tomto pořadí).
A že nevíte, jak brief napsat? Nevadí – dáme ho dohromady spolu: vy mi řeknete, v čem je vaše služba/produkt super, pro koho je, co jsou překážky a slabá místa…
… a já přijdu se sdělením a texty, které vaši cílovku přesvědčí – a PRODAJÍ.
Třeba už na vašem příštím projektu.