Říkají o mě

Jsem hrozně ráda, že se naše pracovní cesty potkaly, protože Vojta je za mne TOP of the TOP! To, co dokáže v textech vytvořit, je prostě neskutečné. Někdy si fakt říkám, že už nemáme v kampani co vymyslet a on pak přijdete s texty, ze kterých vždycky spadne brada. 😄 Za mne byl úplně největší „Eye opener“, že člověk, který píše ty texty vlastně vůbec nepotřebuje být expertem na danou oblast. Co vidím jako Vojtovu velkou přidanou hodnotu je to, že se vždycky ptá a snaží se zadání pochopit jako nezaujatý člověk a pak je schopen to přetavit a prodat v tom textu. A to tak, že zasáhne i tu cílovku, ale zároveň to pochopí i ti, kteří to slyší poprvé. Toho jsem se popravdě ze začátku bála, že se to té cílovky nedotkne. Velký OMYL a HLUBOKÁ OMLUVA, že jsem kdy pochybovala! 🙏 Velmi si vážím Vojtovy profesionality a také lidskosti, Vojta pro mne není „pouhý copywriter“, ale zároveň parťák do diskuze. Jde to vidět i při konzultacích s grafiky aj. Myslím, že to byl skvělý krok se propojit!

Martina Palacká
Head of Employee Development, Komerční banka

Vojta není profík, na kterého narazíte jen tak. Je to cenami ověnčený talent – Dr. Slovo, kandidát vět. Tak jsme Vojtovi říkali u nás ve Fortuně, když nám pomáhal dopilovat identitu značky a vytvořit její komunikační manuál tzv. Tone of Voice, nebo pomáhal se story boardy a textoval reklamy k našim zásadním kampaním, jež svými výsledky a ohlasem překonaly naše očekávání ve smyslu povědomí o značce a akvizice nových hráčů.

Tomáš Bajtler
Head of Brand, Fortuna, a.s.

Vojta nám byl doporučen jako profesionál a musím potvrdit, že je to pravda. Náš web před Vojtou byla celkem nesourodá směsice textů na různá témata. Po několika příjemných a dělných telekonferencích začal vznikat nový text. Je funkční, dobře se čte a funguje. Naše zákazníky informuje o naší službě a zároveň je logicky a nenásilně vede k akci – vyzkoušet nás. Navíc máme od Vojty i texty do mailové komunikace. Doporučuju.

Petr Sládek
CEO, IQHubs.cz

Vojta je kreativní svéráz. Brief se u něj dlouho neohřeje, výstupy dodává v rekordně krátkém čase a ve spolehlivé kvalitě. Umí jak praktické texty, jak krátké a úderné reklamní hlášky. Je dobrý!

Zdeněk Morávek
Head of Marketing SPORTISIMO, General Manager CEE at Lampenwelt (now)

S Vojtou byla radost spolupracovat – jakmile jsem mu předala brief, byla jsem si jistá, že projekt je v dobrých rukou. Vojtův přístup je absolutně profesionální, a je jedno, jde-li o hraný spot nebo interní komunikaci či leták. Ve své snaze o pochopení komplexnosti projektu a jeho usazení v čase a souvislostech je často až obsednatní 🙂 Vojta navíc píše zásadně z pohledu zákazníka resp. koncového uživatele – jeho texty i řazení informací jsou maximálně transparentní a psané tak, aby nevzbuzovaly žádné zbytečné otázky, zato aby vedly uživatele k AKCI. Přesto se mu daří vzbudit zájem a přidat nezbytné emoce.

Zora (Tučková) Čapková
Business Director

S Vojtou jsem v KB spolupracoval roky. Je to trpělivý a pracovitý člověk. Dobře reagoval na změny – i překotné – které se ve firmě občas dějí. Na schůzkách byl vždy aktivní a pomáhal řešit složité copy případy. Dobře jsme si v práci rozuměli.

Jakub Hendrich
Head of Digital Copy, Komerční banka

Při své práci jsem měl možnost pracovat s mnoha „kopíky“, nicméně s Vojtou se mi pracovalo ze všech nejlépe. Pokaždé jsem dostal texty, které měly hlavu i patu (a samozřejmě i vše ostatní mezi 🙂 ), byly čtivé a poutavé, a když bylo potřeba, měly potřebnou šťávu, vtip i nadsázku. Vojta si své texty dokázal vždy obhájit, ale zároveň byl otevřen diskusi. Pokud hledáte copywritera, už nehledejte.. Lepšího než Vojtu stejně nenajdete! 🙂

Zdeněk Rosenhöfer
E-mail and newsletter specialist, SPORTISIMO (2018), Mailkit (now)

Anyone that would be looking for a sharp pen, is probably looking for someone like Vojta. Some copywriters moves on the surface only, while others have the ability to go deeper and really construct a story or a text that is something special. Vojta is a representative of the latter. Another strength he possess is the ability to quickly turn from one angle to another and create stories in completely different directions. A strength that comes in very handy in situations where we have to deliver a wide specter of ideas. I have seen him take the steps from a copywriter covering the tasks of traditional advertising to, in the last couple of years, making his mark in the field of digital copy writing, with all the extra insight this requires. On this background I can safely say that he is a contemporary writer that masters the tasks that modern communication demands.

Lars Killi
Creative Director / Consultant/ Advertising/ iGaming

Pokud někdo umí kouzlit se slovy, tak je to Vojta.

Jestli stále přemýšlíte, jak udělat vaše texty zajímavější a pochopitelnější pro vaše klienty, tak doporučuji kontaktovat Vojtu. Jeho kouzla spočívají v tom, že nepíše texty bez přípravy, nejdříve musí dané problematice rozumět, aby věděl co „prodává“. Toho si velmi vážím, protože pak výsledek stojí za to.

Typický průběh spolupráce s Vojtou vypadá tak, že uspořádáme zadávací call se mnou a s člověkem, pro kterého/o kterém píšeme, aby Vojta vyzjistil vše potřebné. Stejně tak v mezičase vše konzultujeme a doladíme až do momentu, kdy jsme my jako zadavatelé spokojeni.

S Vojtou se dá o všem otevřeně diskutovat, chápe priority a je flexibilní dle urgence daného zadání.

Tereza Francová
Employer Branding Specialist ve společnosti Komerční banka

Jakože, kdo je ten Vojta? „Pan Copík“, co vás dostane již prvním e-mailem, který od něj přijde. Po dobu 8 let jsem s ním dodal slovní štávu několika projektům a byl i tvůrcem našeho unikátního svatebního teaser přání 🙂 Ale v pár slovech: spolehlivý, kreativní, hodnotu dodávající i termíny dodržující kreativec a k tomu všemu normální frajer a srdcař, jako já:) Jasně doporučuji a klidně mi napište, rád se pochlubím i vám: dominik@getitdone.cz

Dominik Diviš
Head of Strategy, Wellnessia

Vojtu mohu doporučit jako skvělého copywritera, který nám pomohl postavit náš aktuální web. Spolupráce s Vojtou je velmi příjemná a kromě jeho kreativity a otevřené mysli a schopnosti tvrdě polemizovat s názory klienta (což jsme potřeboval), oceňuji i dodržování dohodnutých termínů, což v marketingu není úplně standard.

Jan Bonaventura
Founder / CEO, Bredford Consulting

S Vojtěchem jsem začala spolupracovat v rámci přípravy nových webových stránek pro Expobank CZ a.s. a byla to tzv. trefa do černého. Zadáním byl kompletní copywriting textů pro firemní web. Vojtěch pracoval naprosto spolehlivě, plnil stanovené termíny a dodané texty zcela odpovídaly zadání i naší představě. Spolupráce byla celkově velmi příjemná a počítáme s jejím pokračováním.

Kateřina Petko
Group Director of Corporate Communication and Marketing CSG

Vojta vytvořil copy a pomohl se strukturou nového webu k našemu softwarovému produktu WisePorter. Musela jsem obdivovat, jak se zakousl nejen do tématu, které pro něj bylo úplně nové a srozumitelné asi jako portugalská poezie, ale i do šibeničních termínů, které na to měl. Umí nejen mluvit a psát, ale i dodat. Pracovalo se nám s ním výborně a rádi budeme i v budoucnu.

Lenka (Grunwaldová) Michalská
Business Architect, Openwise (IT): Smart Product Catalog for eCommerce, Banking, Telco, Utilities, Industry and more

Vojta is a professional. It is a pleasure to work with him. Vojta brings new perspectives and ideas in projects he participates in. Always does his job on 110 % and even inspires others to better performance. Everyone enjoys brainstorming with him.

Marcel Jinoch
Gastro Entrepreneur, (ex) The Dinex Group NYC), (ex)Key Account Manager at Czech News Center

S Vojtou byla a je skvělá spolupráce. Snaží se porozumět tématu, které já jako klient chci zpracovávat. Ze spolupráce mám skvělý pocit – vše je naprosto efektivní a poměr cena–výkon je jednoznačně na straně výkonu. Protože já jsem odborník na obsah a Vojta na formu, perfektně nám to spolu klape. Já sepíšu myšlenky „bez ladu a skladu“ a Vojta tomu dá náležitou formu. Na dvojí „přepinknutí“ mailu je článek nebo e-mailing hotov a to je něco, co jsem si dlouho přál a nenacházel jsem někoho, s kým by mi to takto klapalo, a že jsem jich pár vyzkoušel. Jinak Vojta je i skvělý člověk, takže jeho služby mohu opravdu s klidným svědomím dále doporučit.

Martin Prokeš
Realitní makléř REMAX, www.martin-prokes.cz

Máte zájem o spolupráci?

Podívejte se na přehled mých služeb
a vyberte si tu pravou.

Kontaktujte mě

Vojtěch Untermüller
Pod lipami 2563/29
Praha 3 130 00

IČO: 71620915
DIČ: CZ7806250144
GDPR