Budweiser Budvar
TV spot "Kufr": Idea making, copywriting, skript
Koncept "Bob a Dave objevují, jak se žije ČR". Spojení typicky českého stylu skoku do vody s národním pokladem - pivem Budweiser Budvar.
Vyšli jsme z premisy, že praxe je vždy víc než teorie – a zvlášť v IT, kde se věci mění extrémně rychle.
V téhle kampani jsme v onlinu nabírali nedostatkové vývojáře se specializací na cloudové technologie.
Najít v ČR security experty je jak hledat jehlu ve stodole plné sena. Nám se to podařilo – možná i díky (slovy klientky) „kontroverzním“ textům ve vizuálech.
Nábor vývojářů s příslibem pracovat odkudkoli. Viz: https://www.vyvojaremkdekoliv.cz/
Kompletní návrh webu pokročilého technologického / IT řešení expedice balíků a zásilek do celého světa. Klient ani po letech necítí potřebu na textech cokoli měnit.